reklama

Ahoj XXXXX :)

Ja som asi posledný, ktorý ma právo ti niečo písať... Ani ťa nepoznám a nemám právo ťa o niečo žiadať... A predsa ti píšem... Neviem ako to je.... Neviem.... Píšem no len náhodne stláčam klávesy na svojom notebooku a hľadám správne slová... Neviem kam siaha tvoje poznanie a ani neviem či vieš čo poznanie je.... Je mi to jedno... Neviem čo pre teba predstavuje slovo boh a ani neviem ako si ho predstavuješ ty..... Neviem, neviem, neviem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Neviem na nič odpovedať a ani ti nechcem dávať zaručene dokonalé a tie najlepšie odpovede na všetko..... Sám neviem skoro nič... A asi aj vďaka tomu hľadám a pýtam sa.... Som človek ktorý stojí v kostole na poslednom mieste.... Byť o meter ďalej tak stojím vonku... Popravde som hrozný kresťan.... Pochybujem veľa pochybujem a sám neviem čomu veriť... Som ten najobyčajnejší hriešnik.... Áno to som... Som obyčajný človek a ani som nemusel byť na kandidátke Matovičovej strany... Prežívam konflikty, straty častokrát ma ovláda lenivosť, hnev a smútok.... Na druhej strane viem prežívať aj radosť a šťastie... Jednoducho som jednoduchý... A pritom tak zložitý... Hmmmm...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A navyše veľa uvažujem.... To je moje prekliatie... Veľmi veľa a všetko porovnávam a zhodnocujem.... Častokrát sa strácam v mašinérii tohto sveta, ktorý manipuluje s mojimi citmi názormi s mojim životom.... Nechcem piť šesťkrát destilovanú vodku, nechcem fajčiť marišku len preto, že to fajčí maajk spirit nechcem sa pre zdanlivú slobodu stať závislým a teda neslobodným.... Chcem hľadať pravdu a radosť.... Ale čo je pravda?? Existuje niečo také či je to len vyfabulovaný výmysel ľudí aby mohli s nami manipulovať??? A čo je radosť?? Viem, že aj ty iste pozoruješ a zhodnocuješ... Isto sa pýtaš.... A možno tiež nenachádzaš odpoveď.... Ešte dávno som sa dostal k informácii, že existuje nejaký DOMČEK..... Fuuu prvé čo ma napadlo.... Ale veď ja niesom až taký fanatický kresťan... Mňa tam netreba, to nieje pre mňa.... A nejak som to v sebe uzavrel.... Po čase sa tam dostala kamoška.... Vážil som si ju a aj jej názor... A preto som za%čal uvažovať či na tom niečo nebude... Ale nešiel som... Ajkeď som už mal informácie z prvej ruky, stále mi to prišlo príliš kresťanské..... Hmmmmmmmm... Po čase prišla spoveď.... Spovedal som sa pri jednom kňazovi a ten mi dal kalendárik, že DOMČEK... Nech sa tam ukážem....Hmmmmm... Neukázal som sa.... Od vtedy ubehlo mnoho času...... A ja som hľadal.... Hľadal som pravdu.... Som ňou asi posadnutý.... No hľadal som... A moja cesta po roku a pol ma tam predsa priviedla.... Ani neviem ako no bol som tam... Strávil som dve noci v tichu.... V pokoji som mal možnosť prehodnotiť kto som, kam smerujem.... No možno vieš kto si a možno aj vieš kam smeruješ. Ak áno tak tento list nieje určený tebe.... Noo ak aj ty hľadáš tak príď hľadať do DOMČEKA... Alebo aspoň hľadaj ďalej.... Ak prestaneš hľadať tak stratíš nádej, stratíš možnosť nájsť pravdu..... Len toľko čo som mal potrebu napísať, lebo inak by som asi večer nezaspal..... Ak si došla až tu tak si obetovala 5 minút zo svojho času mne a ja ti za to posielam veľké ĎAKUJEM.......

Martin Mráz

Martin Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som nikto viac a nikto menej ako ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu