reklama

Život a jeho malichernosti

Kráčam upršaným dňom, cestou rozbitou a vedúcou do krajiny malicherností. „Ach, Bože čo je to za počasie?!!....“ Depresívna trpkosť kvapiek na mojej tvári kotúľajúcich sa dole lícami, ktorá s nahromadenou silou gravitácie, akoby ťahala i moju dušu do tej tmavej miestonosti bez vzduchu sa pomaly usádza v mojej vnútornej roztrieštenosti. Cesta rozbitá a ja šúcham podrážkami o zem, akoby som snáď ani nevedel kam kráčam. Nespokojný, unavený a nahnevaný na seba a všetkých okolo, iba zastávam priestor pre inú kreatívnu bytosť na tomto svete. Oblačno v mojom vnútri neutícha a schyľuje sa k ďalšej zrážkovej činnosti. Dážď polieva kreatívnu dušu, aby mohla rásť a tvoriť, aby rozdávala radosť tým, ktorý o ňu stoja. Tento príval munzúnového dažďa, ale moju dušu utápa a hrozí jej zatopením.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Popova drážka
Popova drážka 

Mrzí ma, že nestíham. V boji s časom som ten čo nehrá férovo, sám skrývam osudu svoje karty a očakávam, že ten čo ich rozdáva mi pošle tie, ktoré potrebujem. Toľko povinností, toľko starostí, toľko hlúpostí ťaží moju dušu...

Dnes, ale nastala zmena. Slnko ukázalo svoje lúče a pohladilo moju dušu. Dnes ráno sme boli v zariadení, kde sa venujú mentálne postihnutým deťom i dospelým. V rámci štúdia sme si pre nich pripravili malý program. My sme tam prišli aby sme im čo to ukázali, aby sme ich potešili, aby sme ich niečo naučili... A viete čo vám poviem? Nie my, ale oni nám to ukázali.. Ukázali a naučili nás to, že staviame svoj život na malichernostiach, na hlúpostiach na veciach, na ktorých možno záleží raz a potom už nikdy. Že život nežijeme, ale prežívame a pritom ľutujeme tých kvázi „postihnutých“, a pritom si niekedy neuvedomujeme, že práve my sme tí, týmto svetom postihnutí. Ďakujem za túto skúsenosť a ďakujem všetkým zúčastneným, lebo toto je život.

Martin Mráz

Martin Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som nikto viac a nikto menej ako ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu