reklama

"Bokovka, tajný test lásky"

Nezvyknem počúvať rádio. Dávno som sa odpojil od „reálneho“ sveta médií. No dnes ma to nejako obišlo a vypočul som si niečo čo ma dosť zarazilo. Frekvencia je nastavená na 87.70, z rádia znie zvučka Fun rádia. Je niečo pred pol druhou a moderátorka s príjemným hlasom, hlási nový projekt s názvom „bokovka tajný test lásky“. Vlastne ani neviem či je nový, no aspoň pre mňa je to niečo o čom som ešte nepočul.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
(zdroj: Daisy)

V praxi ide o to, že žena zavolá do rádia a povie:“mám záujem odtestovať svojho priateľa či by šiel na „rande“ s inou ženou.„ Čo si o tom myslím? A čo si o tom myslíte vy? Je to len zábavka? Je to ozaj test lásky? No... Neviem. My ľudia máme potrebu mať vo všetkom istotu. Všetko si chceme overovať. Najprv si povieme „milujem ťa“ a potom sa stávame neistými. Čo ak to nemyslel vážne? Čo ak mi klame? Čo by urobil keby ho zavolal niekto na rande? Miluje ma tak ako ja jeho? Pod týmto tlakom neistoty, neskôr konáme a robíme „hlúposti“. Čisto hypoteticky keby ma takto chcela testovať moja hypotetická priateľka, asi by som mal pocit, že mi neverí. Mal by som z toho nepríjemný pocit. Po čase by som jej musel povedať o svojich pocitoch o tom, že to „testovanie lásky“ mi prekáža lebo ju ľúbim a láske nesvedčí keď ju niekto pokúša. Ako hovorí Coelho Láska nie je zvyk, záväzok, či dlh. Nie je tým, čo nás učia romantické piesne. Láska je. Bez definícií. Miluj a príliš sa nepýtaj. Len miluj.“ Názor na tento „projekt“ si vytvorte sami. Ja som možno len málo pragmatický, alebo príliš naivný.

Martin Mráz

Martin Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som nikto viac a nikto menej ako ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu