reklama

Veci samozrejmé

Ranná šichta pri oprave strechy by nebola tou správnou, keby sme sa na niečom nepochytili. Asi to tak má byť. Každý máme odlišné očakávania od tej istej práce. Svedkovia susedoví musia mať radosť, lebo aspoň vedia v akom štádiu úprav sme bez toho aby sa museli v takejto horúčave slniť na spálenej tráve. Malicherná záležitosť stála medzi nami ako sto metrový múr mojich nárekov. V minútach ticha som žil svoj oddelený svet a rozmýšľal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to tak samozrejmé, že oco vstane a ide makať. Je to tak samozrejmé, že raňajky sú na stole, že čaj sám stojí v pozore. Zrejme je to jasné, zdravé ruky ležia v kapse. Všetko na podnose a podnosom, nepočítaj s prínosom... Málo mi je môjho sveta, čo som to za rozmaznané dieťa.

Akosi som si zvykol na nejaký nezdravý štandard. Aký ľahký majú život tí a tí.... Akosi som viac žil v surealisticko-mediálnej halucinácii. Svet sa zdal tak „ízi“. Užívaj si, žijeme len raz. Takto nejak znie ten správny hlas. Čím viac som bol ponorený do užívania si, tým viac som iba nešťastne dúfal, že budem šťastný, lebo takto sú šťastní všetci. Užívajú si, tak si užívaj... Ligotavé pozlátko na presladenej čokoláde, ktorá vám ukrojí kúštik z okamihov šťastia aby vám následne pokazila žalúdok. Ako jednorázová dávka heroínu, rozšíri zreničky, no rozdupe dušu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vďaka za tie veci samozrejmé, ktoré sú tak málo zrejmé.

PS: Ďakujem, že mám s kým viesť tie naše ranné hádky.

Martin Mráz

Martin Mráz

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som nikto viac a nikto menej ako ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu